Autor Wiadomość
John Abruzzi
PostWysłany: Wto 15:46, 03 Kwi 2007    Temat postu:

a ile bylo jak Mike poszedl do wiezienia? bo my mamy 1 dzien
Fernando Sucre
PostWysłany: Pon 23:12, 02 Kwi 2007    Temat postu:

ile jest dni do smierci Burrowsa?
Michael Scofield
PostWysłany: Pon 22:47, 19 Mar 2007    Temat postu:

No, fajne to jest. Ja jestem za Wink !!
Theodore Bagwell
PostWysłany: Pon 20:43, 19 Mar 2007    Temat postu:

MG zawsze mają wpływ bo mogą sobie kontrolowac Bohaterami Niezależnymi i Zdarzeniami Losowymi. Coś wam nie będzie pasować, np: nie chcecie żeby John odciął palca Scofieldowi, to wpadacie straznikami na miejsce i robicie zadyme. Niechcecie, żeby Sucre zadzwonił do Maricruz, to wyłączacie cały prąd w Fox RIver (ot.. awaria) Razz
Novalis
PostWysłany: Pon 20:35, 19 Mar 2007    Temat postu:

Od takich... filozoficznych decyzji Macie Adminów & ModTeam Razz A mail poszedł... zobaczymy co się da zrobić, ale mówie - Ja i Jane nie popieramy zbytnio. Chcemy mieć jakiś, choc nikły wpływ na fabułę
Theodore Bagwell
PostWysłany: Pon 20:30, 19 Mar 2007    Temat postu:

Lepsze to niż pisanie bez żadnych zasad co się dzieje. Jeden gracz chce zrobić jedną akcje, drugi inną i jakoś trzeba to rozwiązać. Np: T-Bag złapie sobie pod prysznicem powiedzmy Tweenera w celach... powiedzmy fizjologicznych Wink A on siłą rzeczy będzie chciał się wyrywać, bronić itp... No i kto ma zdecydować komu się uda? Razz

Tym razem specjalnie dla Johna, przykład bez niego Wink
Novalis
PostWysłany: Pon 20:20, 19 Mar 2007    Temat postu:

[dice][/dice] Nie wiem jak dodawać tagi BBcode, ale wyśle maila to fora.pl choć sama nie wiem, czy zdawanie się na los jest słuszne
John Abruzzi
PostWysłany: Pon 20:09, 19 Mar 2007    Temat postu:

fajna sprawa Smile jakby dalo sie to jakos zalatwic to czemu nie, ale Ty synku trzymaj sie ode mnie z daleka Razz bo sobie inaczej pogadamy Razz Wink
Theodore Bagwell
PostWysłany: Pon 19:39, 19 Mar 2007    Temat postu: Akcje między graczami.

Chciałbym sie spytać czy będzie jakiś system rozwiązywania pewnych czynności związanych z umiejętnościami postaci. Tak jak to jest w prawdziwych RPG, gdzie w pewnych momentach trzeba rzucić kością.

Taki przykład...
T-Bag: - Pozdrów odemnie Jezusa - mówie i gładkim ruchem zasadzam żyletke w gardło Johna. (rzut... wyszło..)
Abruzzi: Robie unik, jednocześnie starając się zablokować ręce Teddie. (rzut... nie wyszło). Czuje potworny ból i padam na ziemie.
T-Bag: Doprawiam z trepa na odchodne. Oddalam się, zostawiając Johnego, żeby się wykrwawił.
Abruzzi: Próbuje zatamować krew (rzut... nie wyszło...). Trace przytomność.

Na niektórych forach RPG spotkałem się z tagiem [dice], gdzie symulowało się rzut kością. Nie wiem czy byłaby taka możliwość wprowadzenia czegoś podobnego?

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group