|
Autor |
Wiadomość |
John Abruzzi |
Wysłany: Wto 15:46, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
a ile bylo jak Mike poszedl do wiezienia? bo my mamy 1 dzien |
|
|
Fernando Sucre |
Wysłany: Pon 23:12, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
ile jest dni do smierci Burrowsa? |
|
|
Michael Scofield |
Wysłany: Pon 22:47, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
No, fajne to jest. Ja jestem za !! |
|
|
Theodore Bagwell |
Wysłany: Pon 20:43, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
MG zawsze mają wpływ bo mogą sobie kontrolowac Bohaterami Niezależnymi i Zdarzeniami Losowymi. Coś wam nie będzie pasować, np: nie chcecie żeby John odciął palca Scofieldowi, to wpadacie straznikami na miejsce i robicie zadyme. Niechcecie, żeby Sucre zadzwonił do Maricruz, to wyłączacie cały prąd w Fox RIver (ot.. awaria) |
|
|
Novalis |
Wysłany: Pon 20:35, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
Od takich... filozoficznych decyzji Macie Adminów & ModTeam A mail poszedł... zobaczymy co się da zrobić, ale mówie - Ja i Jane nie popieramy zbytnio. Chcemy mieć jakiś, choc nikły wpływ na fabułę |
|
|
Theodore Bagwell |
Wysłany: Pon 20:30, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
Lepsze to niż pisanie bez żadnych zasad co się dzieje. Jeden gracz chce zrobić jedną akcje, drugi inną i jakoś trzeba to rozwiązać. Np: T-Bag złapie sobie pod prysznicem powiedzmy Tweenera w celach... powiedzmy fizjologicznych A on siłą rzeczy będzie chciał się wyrywać, bronić itp... No i kto ma zdecydować komu się uda?
Tym razem specjalnie dla Johna, przykład bez niego |
|
|
Novalis |
Wysłany: Pon 20:20, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
[dice][/dice] Nie wiem jak dodawać tagi BBcode, ale wyśle maila to fora.pl choć sama nie wiem, czy zdawanie się na los jest słuszne |
|
|
John Abruzzi |
Wysłany: Pon 20:09, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
fajna sprawa jakby dalo sie to jakos zalatwic to czemu nie, ale Ty synku trzymaj sie ode mnie z daleka bo sobie inaczej pogadamy |
|
|
Theodore Bagwell |
Wysłany: Pon 19:39, 19 Mar 2007 Temat postu: Akcje między graczami. |
|
Chciałbym sie spytać czy będzie jakiś system rozwiązywania pewnych czynności związanych z umiejętnościami postaci. Tak jak to jest w prawdziwych RPG, gdzie w pewnych momentach trzeba rzucić kością.
Taki przykład...
T-Bag: - Pozdrów odemnie Jezusa - mówie i gładkim ruchem zasadzam żyletke w gardło Johna. (rzut... wyszło..)
Abruzzi: Robie unik, jednocześnie starając się zablokować ręce Teddie. (rzut... nie wyszło). Czuje potworny ból i padam na ziemie.
T-Bag: Doprawiam z trepa na odchodne. Oddalam się, zostawiając Johnego, żeby się wykrwawił.
Abruzzi: Próbuje zatamować krew (rzut... nie wyszło...). Trace przytomność.
Na niektórych forach RPG spotkałem się z tagiem [dice], gdzie symulowało się rzut kością. Nie wiem czy byłaby taka możliwość wprowadzenia czegoś podobnego? |
|
|
|
|